АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН КОНСУЛЬТАЦИЯЛЫҚ ПУНКТ - 'Жамбыл облысы Шу ауданы Қонаев ауылы әкімінің аппараты' коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 'Бәйтерек'балалар бақшасы' коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсәпорны http://shu-baiterek.balabaqshasy.kz/ ru АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН КОНСУЛЬТАЦИЯЛЫҚ ПУНКТ - 'Жамбыл облысы Шу ауданы Қонаев ауылы әкімінің аппараты' коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 'Бәйтерек'балалар бақшасы' коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсәпорны DataLife Engine "Беске дейін үйрен" мобильді қосымша http://shu-baiterek.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/roditelyam/ata-analara-arnalan-konsultacijaly-punkt/110-beske-dejn-jren-mobld-osymsha.html http://shu-baiterek.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/roditelyam/ata-analara-arnalan-konsultacijaly-punkt/110-beske-dejn-jren-mobld-osymsha.html ]]> ]]> admin Wed, 08 Jan 2025 15:38:15 +0600 2024-2025 оқу жылы Ата аналарға арналған консультациялық пункт жоспары http://shu-baiterek.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/roditelyam/ata-analara-arnalan-konsultacijaly-punkt/109-2024-2025-ou-zhyly-ata-analara-arnalan-konsultacijaly-punkt-zhospary.html http://shu-baiterek.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/roditelyam/ata-analara-arnalan-konsultacijaly-punkt/109-2024-2025-ou-zhyly-ata-analara-arnalan-konsultacijaly-punkt-zhospary.html Консультациялық пункт жұмысының перспективалық жоспары 


Іс-шараларатауы

Жұмыстүрі

Жауаптылар

Жүзегеасырумерзімі

І. Ақпараттықбөлім

1

КП-ң 2024/2025 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспарын бекіту

Педагогикалықкеңес

Меңгеруші

(бұйрық бойынша жұмыс істей бастаған сәттен бастап)

2

Консультациялық пункттің жұмысы туралы ақпарат

Дөңгелекүстел, ақпаратты МДҰ сайтына, әлеуметтік желілерге шығару 

Меңгеруші, әдіскер

Қыркүйек

3

Мамандардың жұмысы туралы

Сөз сөйлеу, тұсау кесер (презентация)


КП мамандары

Қыркүйек

4

МДҰ-ғавиртуалды экскурсия

               МДҰ жұмысы туралы тұсау кесер-фильм

Меңгеруші, әдіскер

Қыркүйек

ІІ. Консультациялық бөлім

1

Ата-аналардың сұраулары бойынша жеке жұмыс

Тренинг

КП мамандары

Қыркүйек

2

Ақпараттық кездесулер мен семинарлар

(онлайн/офлайн)

Кәсіби ұсынымдар бере алатын шақырылған мамандардың (психологтер, логопедтер, дәрігерлер) қатысуы мен семинарлар

КП мамандары

Тоқсанына бір рет

3

Ашық есік күндері

Ашық есік күндерін ұйымдастыру, онда ата-аналар балабақша қызметімен танысып, педагогтерге сұрақтар қойып, өздерін қызықтыратын мәселелер бойынша кеңес ала алады

Меңгеруші, әдіскер


4

Шеберлік сағаттарын өткізу

Ата-аналар мен балаларға арналған бірлескен шеберлік сағаттарын өткізу, мысалы, ойыншықтар жасау, сурет салу, аспаздық және т.б..

Әдіскер

МДҰ жоспарына сәйкес

5

Жеке мәселелер бойынша кеңес беру

Ата-аналар педагогтер немесе мамандармен бірге баласының дамуы мен тәрбиесіне қатысты мәселелерді талқылай алатын жеке консультациялар ұйымдастыру

КП мамандары

Мамандардыңжұмыс кестесі бойынша

6

Ата-аналар мен балаларды МДҰ іс-шараларына қатысуға тарту

Ата-аналар мен балаларды балабақшадағы мерекелер, конкурстар, көрмелер және т.б. сияқты әртүрлі іс-шараларына қатысуға шақыру

Әдіскер

МДҰ жоспарынасәйкес

7

Психологиялық тренингтер және топтық ҰІӘ


Ата-аналарға күйзелісті (стресс) басқару, эмоционалды интеллектті дамыту, балалармен қарым-қатынастың тиімді әдістері жәнет.б. бойынша тренингтер.

Ата-аналардың алдынан шығатын күрделі тақырыптарды талқылауға, тәжірибе алмасуға және бір-бірін қолдауға бағытталған топтық сабақтар.


Психолог, әдіскер

Психолог жоспарынасәйкес

ІІІ. Әдістемелікбөлім

1

«Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу қабілетінің бұзылуын ерте диагностикалау және түзету»

Сөйлеуді дамытуға арналған диагностикалық әдістер мен жаттығулар жөнінде кеңес беру

Логопед

Жұмыс кестесі бойынша

2

«Ойын іс-әрекетік реативтілік пен қиялды дамыту құралы ретінде»

Баланың шығармашылық әлеуетін дамыту үшін ойынның маңыздылығын талқылау

Әдіскер

Жұмыс кестесі бойынша

3

«Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-эмоционалды дамуы»


Эмпатияны, өзін-өзі реттеуді және қарым-қатынас дағдыларын дамыту әдістері туралы кеңес беру

Психолог

Жұмыс кестесі бойынша

]]>
]]> admin Tue, 10 Sep 2024 14:34:45 +0600
Ата -аналарға кеңес http://shu-baiterek.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/roditelyam/ata-analara-arnalan-konsultacijaly-punkt/99-ata-analara-kees.html http://shu-baiterek.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/roditelyam/ata-analara-arnalan-konsultacijaly-punkt/99-ata-analara-kees.html  Бала өміріндегі алғашқы мектепке дейінгі кезеңі оның өсіп жетілуіндегі ең жауапты кезең. Бұл кезде баланың ақыл – ой қабілеті, қасиеттері және эстетикалық сезімдері қызықты, мазмұнды сабақ, еңбек, ойын процесінде жан-жақты қалыптасады. Ойын – тәрбие берудегі ең тиімді тәсілдердің бірі. «Балабақшада тәрбие беру бағдарламасында» баланың денесі мен психикалық жетілуі, жеке басының дамуы үшін ойынның үлкен маңызы бар. Бала ойын арқылы күш – жігерін жаттықтырып, қоршаған заттар мен құбылыстардың ақиқат сырын ұғынып, еңбек дағдысына үйрене бастайды, яғни болашақ ұрпақтың тәрбие жолы тәлімдік ойыннан басталады. Ойын – оқыту , өсіру, денсаулықты нығайтумен қатар тәрбиеге дағдыландырады. Көпшілік адамдар арасында өмір сүру, айналасына қайырымды, адал болуға, қиналған кезде қол ұшын беруге тәрбиелейді. Басқа адамның сөзін тыңдауға, қуанышын бөлісуге, өз ойымен басқа адамның ойын салыстыра білуге және сыйластыққа, үлкенге жәрдем беріп, кішіге қамқор болуға, не жақсы, не жаман екенін айыра білуге баулу үшін сахналық ойындарды пайдалануға болады. Ойын - өсіп келе жатқан бала ағзасы үшін өте қажет. Ойында баланың дене күші артады, қолы қатайып, денесі шыңдала түседі, көзі қырағыланады, зеректілігі, тапқырлығы, ынтасы артып, жетіле түседі. Ойында балалардың ұйымдастырушылық дағдылары қалыптасып шыңдалады, ұстамдылығ, іскерлігі дамиды. Ойын – балалар үшін күрделі әрекет. Дене тәрбиесі немесе спорт сабақтарында балаларға ойынның бағытын бере отырып, оның әділ және дұрыс өтуін қадағалаған жөн. Өйткені, мұның балаларға салауатты өмір салтын қалыптастыруда тәрбиелік маңызы зор. Жан – жақты дамыған денсаулығы мықты дара тұлғаларды тәрбиелеу ежелден – ақ халық дәстүрі. Тәрбиеші балалардың сәби шағынан бастап, дене бітімінің дұрыс жетілуіне мән беріп, дәстүрлі жаттығулар мен қимыл ойын түрлерін қолдана білгені дұрыс. Ойын жас баланың денесінің дұрыс жетілуіне, күшті, төзімді боп өсуіне тигізер көмегі мол. Дене ойындарымен айналысқан балалардың бұзақылық мінез көрсетуіне уақыты болмай, керісінше олардың ой жылдамдығы мен дене бітімі қатар дамып сымбатты, сабырлы болатыны белгілі. Мектепке дейінгі балалардың ойын жаттығуларымен қатар санауға, сөйлей білуге, сөздік қорын байтуға тигізер ықпалы зор.Балалық шақ кезіндегі ойын бұл қызықты әлем. Бұл әлемде әлсіз қорғаны жоқтың мықты қайраты болады, іш пыстыратын және қызықты емес нәрселер көңілді және қызғылықты болып шығады. Бұл кезеңде әр бала өзінің жаман қылықтарын біледі, айналасын өте әдемі, таңғаларлықтай қызықты ете алады. «Менімен ойнашы» деген балалар өтінішін жиі естиміз. Ата – ананалар келісім берген кезде бір минут қасқыр, дәрігер, дүкенші, болып ойнаса, бала қуанып қалады. Балалар қиялдау арқылы ойдан түрлі ойын шығарады. Ойын арқылы балалардың шығармалық ой – қиялы, елестету қабілеті шарықтайды.Ойын – тәрбие құралы.Ойынның арқасында жан-жағын қоршаған орта балаға қостаушы болып табылады. Мектеп жасына дейінгі бала белсенді, ой – түсінігі мол болып, өзінің тәртібін басқара білсе, мектепте жақсы оқиды., бір мақсатқа жетемін деген ынтасы болса,бала бойындағы талпынысты дамытуға баса назар аударуымыз керек.

]]>
 Бала өміріндегі алғашқы мектепке дейінгі кезеңі оның өсіп жетілуіндегі ең жауапты кезең. Бұл кезде баланың ақыл – ой қабілеті, қасиеттері және эстетикалық сезімдері қызықты, мазмұнды сабақ, еңбек, ойын процесінде жан-жақты қалыптасады. Ойын – тәрбие берудегі ең тиімді тәсілдердің бірі. «Балабақшада тәрбие беру бағдарламасында» баланың денесі мен психикалық жетілуі, жеке басының дамуы үшін ойынның үлкен маңызы бар. Бала ойын арқылы күш – жігерін жаттықтырып, қоршаған заттар мен құбылыстардың ақиқат сырын ұғынып, еңбек дағдысына үйрене бастайды, яғни болашақ ұрпақтың тәрбие жолы тәлімдік ойыннан басталады. Ойын – оқыту , өсіру, денсаулықты нығайтумен қатар тәрбиеге дағдыландырады. Көпшілік адамдар арасында өмір сүру, айналасына қайырымды, адал болуға, қиналған кезде қол ұшын беруге тәрбиелейді. Басқа адамның сөзін тыңдауға, қуанышын бөлісуге, өз ойымен басқа адамның ойын салыстыра білуге және сыйластыққа, үлкенге жәрдем беріп, кішіге қамқор болуға, не жақсы, не жаман екенін айыра білуге баулу үшін сахналық ойындарды пайдалануға болады. Ойын - өсіп келе жатқан бала ағзасы үшін өте қажет. Ойында баланың дене күші артады, қолы қатайып, денесі шыңдала түседі, көзі қырағыланады, зеректілігі, тапқырлығы, ынтасы артып, жетіле түседі. Ойында балалардың ұйымдастырушылық дағдылары қалыптасып шыңдалады, ұстамдылығ, іскерлігі дамиды. Ойын – балалар үшін күрделі әрекет. Дене тәрбиесі немесе спорт сабақтарында балаларға ойынның бағытын бере отырып, оның әділ және дұрыс өтуін қадағалаған жөн. Өйткені, мұның балаларға салауатты өмір салтын қалыптастыруда тәрбиелік маңызы зор. Жан – жақты дамыған денсаулығы мықты дара тұлғаларды тәрбиелеу ежелден – ақ халық дәстүрі. Тәрбиеші балалардың сәби шағынан бастап, дене бітімінің дұрыс жетілуіне мән беріп, дәстүрлі жаттығулар мен қимыл ойын түрлерін қолдана білгені дұрыс. Ойын жас баланың денесінің дұрыс жетілуіне, күшті, төзімді боп өсуіне тигізер көмегі мол. Дене ойындарымен айналысқан балалардың бұзақылық мінез көрсетуіне уақыты болмай, керісінше олардың ой жылдамдығы мен дене бітімі қатар дамып сымбатты, сабырлы болатыны белгілі. Мектепке дейінгі балалардың ойын жаттығуларымен қатар санауға, сөйлей білуге, сөздік қорын байтуға тигізер ықпалы зор.Балалық шақ кезіндегі ойын бұл қызықты әлем. Бұл әлемде әлсіз қорғаны жоқтың мықты қайраты болады, іш пыстыратын және қызықты емес нәрселер көңілді және қызғылықты болып шығады. Бұл кезеңде әр бала өзінің жаман қылықтарын біледі, айналасын өте әдемі, таңғаларлықтай қызықты ете алады. «Менімен ойнашы» деген балалар өтінішін жиі естиміз. Ата – ананалар келісім берген кезде бір минут қасқыр, дәрігер, дүкенші, болып ойнаса, бала қуанып қалады. Балалар қиялдау арқылы ойдан түрлі ойын шығарады. Ойын арқылы балалардың шығармалық ой – қиялы, елестету қабілеті шарықтайды.Ойын – тәрбие құралы.Ойынның арқасында жан-жағын қоршаған орта балаға қостаушы болып табылады. Мектеп жасына дейінгі бала белсенді, ой – түсінігі мол болып, өзінің тәртібін басқара білсе, мектепте жақсы оқиды., бір мақсатқа жетемін деген ынтасы болса,бала бойындағы талпынысты дамытуға баса назар аударуымыз керек.

]]>
admin Tue, 20 Feb 2024 11:30:21 +0600
2023-2024 оқу жылына арналған консультациялық пункт жұмыс жоспары http://shu-baiterek.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/roditelyam/ata-analara-arnalan-konsultacijaly-punkt/92-2023-2024-ou-zhylyna-arnalan-konsultacijaly-punkt-zhmys-zhospary.html http://shu-baiterek.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/roditelyam/ata-analara-arnalan-konsultacijaly-punkt/92-2023-2024-ou-zhylyna-arnalan-konsultacijaly-punkt-zhmys-zhospary.html ]]> admin Tue, 10 Oct 2023 11:30:28 +0600